Sista arbetsdagen för veckan

Jag hoppas ni har överseende med att min blogg blir lidande när jag inte har nån tid. Jag skriver när jag hinner.. Som nu innan jag ska gå till tåget. Igår var en riktigt bra dag.. Jag vaknade glad och det höll i sig hela dan trots att det va en del grejer på jobbet som jag bara blir så trött på. Jag trodde vi va vuxna människor, men vissa kan verkligen inte bete sig. Men jag somnade nästan per om gående i min soffa när jag kom hem. Jag skulle kolla på hockey, jag såg typ 1 och en halv period sen tvärslocknade jag.. Jag är fortfarande rätt trött, men nu är det sista arbetsdagen och det är en kort dag för mig och sen får jag åka hem och imorrn får jag sova :) Det ska jag nog överleva tror jag allt ;)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag förstår-jag vet hur hårt du jobbar och hur illa du tycker om tidiga morgnar.

2009-10-02 @ 08:00:14
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Susanne

Klart att vi gör! Sov nu riktigt lääänge imorn. Tänk på mig som går upp 04.30 o jobbar helgen iiiiggggeennn. HAHA. Kram på dig. / Suss

2009-10-02 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0