Äntligen fredag

Nu sitter jag på tåget till jobbet. Datorn fick följa med idag då jag åker direkt från jobbet ner till Herrljunga. Där ska Anna hämta oss och så ska vi åka direkt till Lidköping. Ja först ska vi svänga in hos mamma och pappa och lämna grejer och sådär.. Det finns inte ord för hur jag längtar att den här arbetsdagen kan gå så jag får sätta mig på tåget där Carro redan är och åka iväg.. Träffa Carro igen, d va faktiskt ett tag sen nu så det ska bli riktigt kul, jag är så taggad för ikväll.. Vet att vi kommer få skit kul.. Man kan inte ha tråkigt med Anna, Carro och Larz-Kristerz ;).

Ja väskan är med och den är packad.. Nej jag behövde inte sätta mig på den, fast det va inte långt borta haha. Jag packade givetvis inget mer igår för när jag skrivit inlägget igår så tänkte jag att jag skulle kolla när Elfsborg spelade match nästa gång, ja jag har inte så stor koll nu förtiden och då stod det 2009-09-24 och jag bara: Men det är ju idag.. Så först blev det fotbollsmatchen och när den va slut så kollade jag på hockey, Modo-Frölunda. Och kors i taket, båda mina lag vann :) Ja det jag skulle skriva va ju om packningen haha.. Jag packade det sista imorse och jag är en sån som tänker: Det där kan va bra att ha.. Så därför har jag nu 4 linnen och 2 tunikor med mig haha..

Nu är jag snart i Arboga, då får jag nog packa ner datorn..

Kommentarer
Postat av: Carro

Syns snart =*

2009-09-25 @ 09:15:28
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Susanne

Skall tänka på ER när jag jobbar ikväll. Ha det så underbart alla. /Suss

2009-09-25 @ 09:56:07
Postat av: Annika

haha det där med packningen låtersom jag.Min man säger jämt att jag försöker få in en elefant i ett musskinn när jag packar min resväska. ha detså bra nu!!!

2009-09-25 @ 14:31:53
Postat av: marita

Ha en kul helg!

2009-09-25 @ 14:42:39
Postat av: Nilla

Hej!

Ha det så jättekul ikväll.

Kram Nilla

2009-09-25 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0