Dålig dag

Igår va en bra dag, idag är det defenitivt inte det.. Jag mår inte bra.. Usch jag hatar att jag skriver det hela tiden, men jag vill inte ljuga och säga att det är bra för det är det inte. Jag har massa dumma tankar hela tiden. Det funkar så länge jag jobbar men sen smyger sig allt på igen och det rasar. Jag är glad att jag har jobbet, ingen får tro något annat även om det är jävligt tufft just nu..

Jag vill tillbaka till det vi hade förut.. Jag saknar dig nåt enormt och jag hoppas att du fattar det.. Det verkar inte som jag kan ha både och, men jag vill inte va utan nåt av det för det skär i hela mig..

Jag hoppas att helgen blir som jag vill.. Jag behöver verkligen träffa min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0