Det är bättre med mig :)

Så va det redan tisdag.. Jag försöker verkligen hinna med allt som jag vill göra, det skulle underlätta lite om dygnet hade 36 timmar och man klarade sig utan att sova haha.. Det här med sömnen har jag lite svårt att hinna med. Det blir liksom ett måste för att orka och då blir det ett tvång och då kan jag inte sova för det.. Men i natt sov jag bra trots att jag innan kollat på en fotbollsmatch som kunde kvittat. Vilken jävla förnedring!

Jag fick ett sånt underbart mail igår som gjorde hela min kväll! Tack Suss, du anar inte vad det betydde för mig :)

Jag vet att jag inte är den där glada Icka som ni är vana vid, jag gör allt för att vara hon men ibland orkar jag inte riktigt.. Just nu är en sån period då jag är lite ledsnare är vanligt men det kommer gå över det med.. Jag är så glad att jag har dom underbara vänner jag har. Ni är dom bästa som finns<3 Utan er skulle jag inte orka en sekund till! Min ångest börjar så sakta att släppa :)

Nu är det snart dags att sova om jag ska orka upp imorrn..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Blev lika glad tillbaka. Tänker på dig i massor. Kram på dig och sov gott./Suss

2009-09-22 @ 21:19:33
Postat av: CrimsonAnna

Du är bra-det vet du. Gäller bara att vi alla glömmer bort det.

2009-09-23 @ 18:15:18
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0