Lördagen i Växjö

Nu tänkte jag berätta om i lördags..

Jag va inte alls sugen på att åka egentligen.. Allt kändes bara piss men som tur är så åkte jag med i alla fall för jag vet att Scotts-spelningar brukar pigga upp mig och så även den här gången. Vi hade några timmar framför oss i bilen. I Katrineholm skulle vi tanka och det kändes som vi inte skulle komma längre än så för det första va den ena automaten trasig och vid den som funkade så stod det en gubbe som tankade i typ en kvart, jag skojar inte. Vi vet inte vad han sysslade med.. Dom i bilen framför oss tröttande oxå..


Jag fångade dåren på bild haha

Sen kom vi fram till Växjö parken runt 19. Då gick vi in och satte oss och så tjôtade vi lite med P-O och Nicklas. Nicklas är en rolig prick han haha. Sen började dom släppa in folk och då kom Sofia, Tina, Mia, Nilla och Helene och höll oss sällskap vid vårat bord :) Alltid lika kul att träffa alla :)

Sen började spelningen och då ställde vi oss i shopen. Där stod vi hela kvällen. Den va precis vid scenen så man såg jättebra där. Den här kvällen va det Mattias som vickade för Lillen. Mattias är från samma jävla lilla skit by som jag haha. Vi hade skitkul under kvällen i alla fall. P-O är inte riktigt klok nånstans. Han gör ju att man verkligen ser fram mot att åka :) Jag diggar honom och jag vet att han gillar mig haha

Tog lite kort under kvällen såklart.. Inte så många men några blev det, tyvärr blev inte så många så bra så jag bjuder bara på två här:


    

Efter spelningen tvingade dom mig att berätta för Mattias att jag oxå är från Vedum. Så jag gjorde det och han visste vem pappa va, men förresten vem från Vedum vet inte vem pappa är haha. Han sa att jag va lite lik honom, det va då jag ville slå honom haha. P-O har ju börjat att kalla mig för Vedum och sen när Mattias kom tillbaka gjorde han oxå det och han hade då inte pratat med P-O, scary det där haha..
Sen så alla vet så är det Henke som packar allt efter spelningen haha..
Jag och Mimmi satt och tjôtade endel med Tina och Sofia. Så kul så :)

Sen vid 3 fick vi nog och åkte hem.. Vi hade ju ändå några mil att köra.. Vi gjorde som förra veckan att jag bytte av Tess i Mjölby och körde hem därifrån.. Mellan Linköping och Norrköping va d riktigt jobbigt men sen gick d bättre för då vaknade Mimmi och pratade med mig haha

Hade en helt underbar lördag i alla fall.. Tack alla <3


Kommentarer
Postat av: AnnaE

Skitby??

Menar du dum dummare Vedum,då

eller?hi hi..ja jag ska inte säga

nåt för jag kommer ju från Larv

guud så larvigt...Ha det gött!

Kraam Anna

2009-09-21 @ 18:55:01
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se
Postat av: Carro

vad tidigt ni var där.

2009-09-21 @ 19:10:48
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Susanne

Det är bra att vara ute i god tid. Man vet ju inte som sagt vilka "knasbollar" man kan stöta på längs vägen(gapskratt)./ Suss

2009-09-21 @ 19:16:21
Postat av: Mimmi

ja ibland är ja bra..haha...;P

2009-09-22 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0