Fredagsmys

Det är nåt fel när man ska kommentera hos mig, jag vet inte vad det är och jag hoppas att det löser sig snart. Jag vill ju ha era söta kommentarer ju :) Blir så glad för den positiva responsen jag fått på bildspelet jag gjorde till Carro. Men det va bara roligt och hon är så värd det :)

Idag har det varit en bra dag på jobbet tycker jag allt. Torsdagar och fredagar är alltid lugnare.. Vi har nästan lika många barn som dom andra dagarna men den andra avdelningen har inte det och eftersom dom har mer småbarn än vad vi har så märks det ganska mkt. Men jag slutade tidigt idag, vilket var jätte skönt. Jag va inte alls i form när jag kom hem. En äkta PMS-kossa haha. Så jag sov några timmar innan d va dags att gå på bio. Från att inte ha varit på bio på flera år har jag nu helt plötsligt varit på bio 2 gånger på en vecka haha. Idag va det nya Beck vi såg, riktigt bra va den. Jag rekommenderar den starkt :). Jag är väl ingen Beck älskare sådär..

Nej nu ska jag snart sova för jag har en del att fixa innan vi ska åka mot Sigges Loge imorrn.. Så vi hörs på söndag igen :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Skönt att du är på benen igen. Jättesnygg frisyr som du klär väldigt bra i. Bildspelet var också kanonfint. Ha nu så trevligt i morgon! Kram Monica

2009-09-12 @ 01:56:51
Postat av: Ickaa

Monica: Tack så mkt :) Ja det ska jag ha :) Kram

2009-09-12 @ 09:30:04
URL: http://ickaa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vi syns ikväll icka. Nu tycks det fungera ingen. Beck är en skön person haha. Kör med omdömme. /Kram Suss

2009-09-12 @ 12:34:33
Postat av: Susanne

Vi syns ikväll icka. Nu tycks det fungera ingen. Beck är en skön person haha. Kör med omdömme. /Kram Suss

2009-09-12 @ 12:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0