Förkylning på G

Nu bloggar jag på kvällen.. Hade faktiskt med mig datorn till jobbet idag men det togett tag innan jag fick mitt mobila bredband att göra som jag ville och sen när det började funka så hann jag inte blogga. Jag börjar blir förkyld och är då förståligt inte helt på topp.. Det hjälper ju inte direkt att jag har en jobbig inskolning.. Men Z, min underbara arbetskamrat satte ord på det jag känner idag och det va så jäkla skönt.. För hon förstår verkligen.. Jag har underbara arbetskamrater överlag iofs :) Det är det som gör det så underbart att gå till jobbet :). Men nu ska jag vila, jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ajaj! Är det en vanlig förkyldning är det väl OK. Blir det feber är det ännu flera ajajajaj. Blir det Svininfluensa räcker inte ajajen till haha. Krya på dig. /Kram Suss

2009-09-05 @ 02:59:55
Postat av: Nilla

Krya på dig. Hoppas att vi ses snart igen.

Kram Billa

2009-09-05 @ 05:17:35
Postat av: AnnaE

Hej Icka! Krya på dej nu!!! Hoppas bion är bra!

Kram Anna

2009-09-05 @ 16:11:05
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0