Låååång dag

Igår var en jobbig dag.. Jobbade först 8-16 och efter det hade vi möte på jobbet. Vi skrev verksamhetsplan. Det gick väl bra. Vi va faktiskt klara till 19, vilket jag inte trodde för då hade jag gått tidigare. Men jag ville inte smita heller. Men nu fick jag vänta på tåget som gick 20.56 men det gick så bra. Satt kvar på jobbet och löste korsord och sådär och kors i taket men jag kom faktiskt hem i tid haha. Då va d iofs bara att gå och lägga sig men jag är inte så trött som jag borde vara för för första gången på länge har jag bara vaknat till en enda gång i natt. Och jag vaknade inte innan klockan, det gör jag alltid annars.. Så det va riktigt skönt..

Nu ska jag gå iväg till tåget.. Slutar tidigt idag :)

Kommentarer
Postat av: jennie - ♥ Mode, Tips, Skönhet ♥

god morgon:D

Hoppas du får en underbar dag!

2009-09-16 @ 06:46:34
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Susanne

Inga frys skador efter förra helgen?? haha. Är fortfarande frisk, trotts att många är sjuka på jobbet. Snoriga, feber och hosta. Får se hur länge man klarar sig. / Suss

2009-09-17 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0