Mer tid tack

Jag har ingen tid. Dygnet behöver ha fler timmar det är ett som är säkert. Jag hinner ingenting och jag har inte ro att göra nåt heller. Jag känner mig superstressad hela tiden. Jag vet att jag behöver kunna slappna av..Men förutom det så är det faktiskt ganska bra nu..
Idag har Tess varit med mig och handlat så det är gjort i alla fall.. Skönt det att ha mat hemma.. Nu ska jag snart iväg till Mimmi och Tess och kolla hockey. Man får passa på de dagar jag är hemma tidigt.. Men det känns inte som det gör nån skillnad, jag är lika jäkla trött i alla fall..

Ska försöka orka blogga om helgen nån annan dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skall vi lägga in en ny "motion" till riksdagen? Om att dygnet har för få timmar. Vi KRÄVER ett längre dygn.haha. Den går nog inte igenom! Eller vi bildar ett nytt "Mer dygns parti". Tror du vi skulle få några partimedlemmar?? Eller blir vi 2st? Keep on living babe. /Suss

2009-09-29 @ 22:20:08
Postat av: CrimsonAnna

Jag är med dig om att dygnet behöver fler timmar. Tror faktiskt det finns/fanns någon förening som ville skapa ett 26-timmarsdygn.

2009-09-30 @ 07:18:22
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0