Piggare

Jag tror jag har fått en förkärlek till att skriva blogg på morgnonen innan jag åker till jobbet.. Egentligen borde jag inte hinna det men jag kan inte stressa på morgonen. Då blir hela dagen förstörd. Idag är jag inte alls lika trött som igår. Kan bero på att jag kom hem tidigare igår, d va riktigt skönt faktiskt. Idag blir det ännu tidigare.. Imorgon stänger jag halv 7, det känns ju kul på en fredag ha ha. Är nog barntomt halv 6. Så imorrn åker datorn med för första gången..

Helgen blir nog lugn.. Ska på bio på lördag med bästa sällskapet.. Det ska bli trevligt.. Nej nu ska jag bege mig till tåget tror jag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Roligt att läsa att du är "pigg". Själv känner jag mig fortfarande trött efter helgens få timmars sömn haha. Det är ju själv förvållat. Att stressa på morgonen, finns väll inget värre??? / Kram Suss

2009-09-03 @ 09:03:24
Postat av: Carro

ska bli trevligt på lördag! :)

2009-09-03 @ 20:12:49
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Monica

Gå till tåget 5:22 och så är du pigg!!

Vid den tiden hade jag inte vetat var jag hade ändan. Tur att vi är olika. Jag är en morgontrött nattuggla. Kram

2009-09-03 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0