Redan torsdag

Så va det redan torsdag.. När veckan började trodde jag inte den skulle gå såhär snabbt faktiskt.. Det brukar ju gå rätt sakta när man längtar efter nåt men den här veckan har sprungit fram i alla fall. Dagen i dag ska jag nog klara av.. Slutar tidigt, det är alltid skönt. Sen måste jag packa när jag kommer hem. Min favorit sysselsättning eller inte haha..

Idag känns det faktiskt bättre, tror en del saker som leagt och gnagt i mig ett tag blev sagda igår.. Det kändes skönt i alla fall :) Nu ser jag fram mot helgen som jag vet kommer bli perfekt :)

Nej dags att gå till tåget..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Packning måste du ju ha bra "klämm" på haha. Res med lätt packning. Glöm inte batteri laddaren!!!!. Skönt att sluta tidigt ibland. / Kramis Suss

2009-09-24 @ 11:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0