Tuff vecka

Det har varit en tuff vecka. Jag har inte orkat skriva någonting, varken på morgonen innan jobbet eller på kvällen när jag kommit hem. Vi har ganska många nyinskolade barn som ska anpassa sig till förskolan och det kan vara ganska jobbigt har jag märkt. Några av dom skriker ganska mycket, det blir ganska påfrestande för alla. Men klart det är nytt för dom här barnen och jag är säker på att det kommer bli bättre redan nästa vecka :).

Det är mycket just nu och jag kan väl ärligt säga att jag mår sådär.. Vet inte riktigt vad det är men jag brukar ju få höstdeprission så vore inte så konstigt om det är d kanske.. Men förhoppningsvis så blir det bättre snart :). Nästa helg ska jag åka till Vedum, platsen där jag är uppvuxen :) Ni anar inte hur mkt jag längtar efter min familj. Jag terroriserade mina syskon häromdan för att få veta om dom va hemma då haha. Den äldste skulle givetvis inte vara hemma, hans tjej va tydligen viktigare haha. Den lille, tvingade jag att va hemma haha. Och syrran rör sig inte så mkt så henne ska jag åka till och kolla på deras nya hus och konstatera hur stor hon är, jag ska nämligen bli moster igen i november :). Så min stackars syster har varit sjukskriven sen i maj...
Det händer nästa helg, den här helgen blir det nog äventyr igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0