Scotts i Gislaved

Nu är jag hemma igen, eller ja d har jag ju varit sen kvarti 9 imorse, men nu kan jag nog kalla mig människa igen haha.
Men jag hade en jäkla kul kväll igår i alla fall.. Vi åkte härifrån vid halv 2. Gjorde lite saker på vägen som typ åt så vi va framme vid 7 nån gång tror jag. Då gick vi in på stället och sen lyssnade vi på när Scotts soundchecka, så bar vi in grejerna till shopen och sådär..Jag hittade två roliga skyltar där:

                      
Jakt pågår haha (satt påväg in till dansbanan)        Varning för kor (JA)

Här måste jag passa på att be om ursäkt för kvalitéen på bilderna den här gången.. Jag lyckades ta 8 kort med digitalkameran då jag mitt miffo inte kollat om jag hade batterier till den, vilket jag givetvis inte hade... Aja det va en parantes..

Innan dom började spela stod vi och pratade endel med P-O och sen fick vi mat oxå. Det va gott även om jag inte åt så mkt :). Sen började det strömma in folk på Logen. Hörde nåt om att det hade varit 1200 pers där.. Träffade på Suss och Sigge. Såå kul att träffas igen :). Sen sprang jag även på Anna som jag pluggade med i Borås, tyvärr hann vi inte prata så mkt men det va riktigt kul att se henne igen, hon va sig lik :).

Stod en del vid scenen, varvat med shopen.. Tog lite kort :


John som vikarierade för Lillen som är sjukskriven än och antagligen en vecka till.. John och jag har setts förut, ett sådär 20 tal gånger när han spelade med Date och jag såg dom mkt ;)


Haha d här kortet va lite kul, Mimmi hade lite problem med min mobilkamera haha. Robban gjorde lite grimaser som inte fastnade på kort ;)


Claes är en rolig man ;)


Gösta, nej just d här är Henke men d va nog Gösta som erkände att han är född inte vettig haha


Underbara dom :)

Spelningen var bra som vanligt :) Efteråt va vi kvar när dom packade.. Alltid lika kul att stå och titta på när andra jobbar ;) Jag förklarade för P-O varför han inte ville ha hjälp av mig så han bad mig stanna där jag va haha. Jag och Mimmi roade oss som vanligt med att hålla på att frysa ihjäl haha. Sen gick vi ut till bussen och där trodde jag Mimmi skulle frysa ihjäl på riktigt, d trodde nog dom andra med ;). Det va en kompis till Scotts med och han va ju bara för rolig haha Varför är ni här? Förresten det va en dum fråga.  Sen kom vi äntligen därifrån haha. Jag somnade nog på en gång, sen vaknade jag i Mjölby och då ville Tess ha avbytning i körandet så då körde jag hem..
Men det va en sjuktkul kväll i alla fall.
Tack alla som gjorde kvällen kul fast jag inte trodde det skulle bli så kul från början :)

Nu ska jag sortera min tvätt för att sen börja tvätta och efter det gå och möta Fia som ska komma hit idag.. Det ska bli riktigt kul även om d inte blir så många timmar så är det ändå något. Det är sjukt längesen vi sågs såhär.. Jag skulle tippa på att d är hösten-08 eller nåt sånt. Vi sågs ju i sommras en sväng :)

Sen ska jag SOVA haha


Kommentarer
Postat av: Susanne

Roligt att se dig igen. Vilken jädrans frysbox!!!. Frös trotts att man dansade. Men värmen gick inte att få upp. Tvungen att hämta jackan haha. Dax att sätta på "långkallingarna" igen. Vilken super snygg blus/ tunika du hade. Frisyren passar dig jätte bra. Kram på dig snygging. / Suss o Sigge

2009-09-13 @ 21:34:14
Postat av: Ickaa

Suss: Ja d va rätt kallt.. Efteråt blev det ännu kallare när allt folk försvann.. Åhh tack, va snälla ni är :) Ni ska veta vilken ångest jag hade innan jag valde det linnet jag hade haha.

Kraaam

2009-09-14 @ 06:29:39
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0