Tisdags tjôt

Så har jag jobbat två dagar den här veckan då. Igår var en lugn och soft dag och det har den här dagen oxå varit. Händer inte så mkt dom här två dagarna, då är morgondagen mycket värre. Då är det inte många hål mellan lektionerna. Det är iofs oxå skönt för då håller man igång och behöver inte sitta och ha massa dötid och bli trött för det. Annars verkar det som alla har varit trötta idag. Själv känner jag mig väldigt seg idag.. Kan bero på att jag inte sov så bra i natt. Vet inte varför för jag borde ha gjort det för mitt älskade Frölunda vann ju igår, det är lagom att avgöra en match när det är 6 sekunder kvar ;). Perfekt inför OS-uppehållet.. Snart börjar OS, det ska bli kul.. Men tyvärr går det ju på nätterna, vet ju inte om jag har jobb så jag kan kolla eller inte. Vad jag vet så har jag den här veckan men det låter lite som det skulle kunna bli förlängt :). Men det återstår väl att se vad som händer. Vet inte om dom får förlänga det heller i och med vikariepolens regel med max 14 dagar.

Nu sitter jag här och fryser som jag vet inte vad. Antagligen är det för att jag är trött för jag tror inte det är så kallt här inne egentligen. Men jag tänkte jag skulle muntra upp mig själv lite med en kladdkaka haha. Jag har varit lite nere idag, antagligen det oxå för att jag är trött. Men det är nog bättre imorrn :)

Ditt leende gör mig svag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0