Bakning

Just nu håller jag på och bakar bröd. Kände mig lite huslig sådär, har länge tänkt att jag ska göra det men har liksom inte orkat ta tag i det men nu så. Tror det kommer bli gott :) Annars idag har jag inte gjort så mkt alls. Ska nog gå och ta mig en kopp kaffe hos folket lite längre bort sen ;) Det blir nog trevligt som vanligt..

Jag har funderat lite mer på det där jag skrev om igår och nu är jag förbannad istället.. Men jag har bestämt mig för att släppa det där. DU är inte värd min energi.. Du är fan inte värd ett skit, att människor kan visa sig vara någon helt annan än det man trodde från början..


Kommentarer
Postat av: Maaliiin

Besviken? Verkar vara någon som stått dig nära? =(

2010-01-04 @ 17:23:29
URL: http://(blogg kommer, skall fixa en)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0