Nyår

Igår va d ju Nyårsafton och den tillbringade jag hemma hos Mimmi. Vi gjorde inte så jättemkt vi åt jätte god mat och drack lite vin och kollade på Tv. Och pratade en massa som vanligt. Det va skönt att ta det lugnt. Dessutom har jag gått och blivit förkyld igen, suprise suprise. Jag har ju inte varit förkyld typ 5 gånger redan i höst.. Så idag tar jag det väldigt lugnt så jag ska bli frisk och orka ta tag i min lägenhet.. Det är inte så att d ser helt förjävligt ut men den är ju inte direkt välstadad direkt haha. Men nån gång orkar jag väl det oxå..

Nu borde jag nog lägga mig i soffan en stund tror jag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

God fortsättning tjejen! Helt klart är att 2010 kommer att bli ett kanon år.Haha. Har kollat i kristall kulan och kollat té koppen. /Kram Suss

2010-01-01 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0