Rolig dag

Igår hade jag en effektiv dag trots att jag bara sov typ 5 timmar efter hockeyn som gick åt helvete i alla fall. Men men får hoppas dom kan ta bronset ikväll :) Det tror jag verkligen :) Men jag gick upp och va hyperaktiv, fick gjort massa. Det kändes skönt. Sen gick jag till Mimmi och va där hela kvällen.. Inte lika sen hemgång som i söndags haha. Men nästan haha. Mkt sjukt som kommer ur munnen när båda är trött haha. Mimmi är så jävla rolig med sina felsägningar haha. Mimmis mamma höll oss ju sällskap ett tag oxå, trevligt. Det va en trevlig kväll helt klart.. Jag tänkte våldgästa ikväll igen hehe ;)

Annars idag så håller jag på och tvättar och så ska jag väl städa lite här. Det behövs verkligen och på torsdag kommer Emelie hit och då måste jag ju ha en ren lägenhet :) Som jag saknar henne, ska bli så jäkla kul att hon kommer och hälsar på :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Har missat? När fixade du ny profilbild?? SNYGG!. Är dig väl unnat att ha det bra! Själv - magsjuk, urk. Kram! / Suss

2010-01-06 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0