Snabbresumé 2009

Så va det 2010 då.. Jag har ju inte hunnit med nån årskrönika här i bloggen. Men 2009 var verkligen ett blandat år. Det började med att mitt liv var en aningen kaosaktigt utan jobb och sådär. Jag mådde inte så bra på våren men Scotts och mina nyfunna vänner hjälpte mig verkligen då. Ja mina gamla med såklart. Sen var sommaren helt underbar.. Med massa spelningar och massa bus. Sen fick jag ett vikariat i Örebro vilket betydde många långa dagar med jobbiga resor men jag klarade av det oxå även om hösten va nästan lika jobbig som våren. Sen hände det lite andra saker som inte var alltför kul under 2009. Det är inget jag kommer gå in på men det är sånt som alltid kommer sitta kvar.. Så man kan väl sammanfatta 2009 med att när det var roligt va det så inihelvete roligt och när det va tråkigt va det riktigt åt helvete.

Så nu ser jag fram mot 2010 och hoppas det blir ett bättre år med mindre tråkigheter och att jag lyckas ordna upp mitt liv. Jag känner att jag är på god väg med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0