Tjôt

Ja i tisdags tillbringade jag hela kvällen hos Mimmi. Vi kollade hockey och sydde. Ja jag sydde väl mest, jag ville inte sluta när jag väl börjat så därför så gick jag inte hem förrän 3 haha. Jag va där typ hela dagen igår oxå. Alltid lika trevligt :)

Men idag blir det klippning klockan 15 och sen kommer Emelie runt 18. Får väl se vad vi hittar på dom dagarna hon är här. Det är längesen vi bara umgicks hon och jag. Det ska bli kul :)

Annars är jag seeeg.. Vet inte vad det är. Kan hända att jag piggas upp lite när jag är tvungen att gå ut i kylan. Fy fan va kallt d är just nu.. Jag klagar inte på att d är vinter, men typ -5 passar mig mkt bättre. Jag har inget emot snö när det ligger såhär, d är sen när d ska töa bort som jag förbannar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0