Vanliga dagar

Det blev gardiner bytta igår. Mitt kök ser mer ombonat ut nu, förut hade jag en svart kappa som knappt syntes. Kollade man utifrån såg det ut som jag inte hade några gardiner i köket, nu har jag längder i köket och det är riktigt snyggt. Bytte i sovrummet oxå, dom andra va riktigt smutsiga eftersom dom är alldeles för långa och inte bytta på ett år. Vardagsrummet ska jag vänta lite med, är så nöjd med gardinerna där inne haha. Annars igår så va jag hos Mimmi. Vi kollade film och sydde. Broderi är väldigt avslappnande och kul, folk tror man har blivit tant när man säger att man broderar haha. Det är inte riktigt så illa än haha.

Idag har jag tvättat. Sen har jag bakat oxå, det gick helt okej faktiskt.. Jag är ju inte direkt nån bagare men det får duga haha. Just nu kollar jag hockey, eller ja inte nu för det är paus haha.. Vet ni förresten att ishockey spelas på is haha. Det står om man söker på ishockey på wikipedia ;)


Kommentarer
Postat av: angelina

nääähär gör det dä :P

jag trodde ishockey spelades på LERA.. hahahahaha! Du är så söööööööt min sötnos <3

2010-01-14 @ 22:41:26
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com
Postat av: Emelie

Haha svaret på en av livets stora gåtor. Men kul var det när vi hittade det. =)

2010-01-14 @ 23:46:38
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0