Energin är tillbaka

Jag är dålig på att skriva just nu. Jag har inte så mycket att säga tror jag. Helgen har varit riktigt lugn och skön. Ska jobba 3 dagar den här veckan som jag vet nu i alla fall. Idag verkar det inte som det blir nåt jobb. Dom har inte ringt än i alla fall så då är det nog inte så troligt att det blir nåt. Så jag ska väl till stan om en stund tror jag. Känns som jag har återfått energin som var lite försvunnen i helgen. Men nu har jag återhämtat mig efter galen kryssningen haha. Som Emelie konstaterade igår: Det händer alltid dig haha. Ja lite så är det nog. Jag lyckas alltid liksom.. Glad jag hade mina underbara vänner, utan dom hade det slutat beydligt värre än vad det gjorde. Jag kan nog inte med ord beskriva vad det betydde för mig. Jag vet vilka som är mina riktiga vänner, så är det bara. Så skönt att veta det :)

Det känns som allt kommer lösa sig till det bästa nu :) Jag är på gång igen och vet ni jag har faktiskt vår känslor haha. Hur konstigt det än låter så är det så..

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej vännen!



Hur är det med dig? Här är allt bara bra.

Länge sedan man träffade dig nu.

Ska du till Borlänge i påsk?



Ha det bra och vi hörs.



Kram Nilla

2010-03-11 @ 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0