Sista dagen

Idag har jag jobbat sista dagen på jobbet. Det känns lite tomt att inte ha nåt att gå till imorrn. Eller ja iofs måste jag till AF imorrn så det har jag ju. Det är verkligen ett ställe jag inte ser fram emot att gå till.. Det är drygaste stället i stan, jag ska ta med mig en bok imorrn så jag har nåt att göra medan jag väntar.. För det lär jag få göra!

Jag sov bort helgen känns det som. Jag somnade 3 ½ timme innan ESC och sen va jag nog inte ordentligt vaken förrän halv 10 på söndag. Men jag är glad att Tyskland vann, det är en låt i min smak :)

Igår va jag hos Asta och Agda på kvällen, sydde lite och pratade skit som vanligt :)

Idag efter jobbet har vi varit på turné igen haha. Slagstaglass är gott och fy fan va jag skrattade haha. Det ska bli kul på söndag ;)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Du kommer snart hitta något-det är jag säker på.

2010-06-01 @ 09:23:45
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tyskan som vann var så jätte bra tycker jag.

2010-06-01 @ 14:53:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0