Konstiga vårkänslor

Idag har det inte varit nån bra dag känslomässigt. Vet inte vad det är med mig men det är väl att det är vår kanske. Jag brukar bli ganska konstig på våren. Folk får vårkänslor men jag blir bara konstig. Får väl hoppas det blir bättre för det är jobbigt när man inte orkar göra någonting vettigt alls. Idag fick ju Mimmi ut mig i alla fall och det va ju bra. Imorrn är det skola.. Känns inte alls så motiverande just nu. Det är bara oerhört tråkigt...

Nej ska kolla vidare på första SM-finalen i hockeyn nu... Heja Linköping ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, för en gångs skull håller vi på samma lag! =)

2008-04-07 @ 22:21:43
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0