En skön fredag

Idag har jag varit lite duktig i alla fall. Har dammsugit länheten och plockat upp. Så för första gången sen jag flyttade hit för över en månad sen så ligger det inte massa saker på golvet. Jag vet att jag är värdelös på att städa men nu ser det helt okej ut här i alla fall. Nu ska jag bara fixa tavlor och sånt så ska det nog bli fint här ;)
Vidare idag ska jag försöka plugga massa. Måste som sagt skärpa mig nu. Men har nästan kommit igenom hela boken vi ska ha läst till nästa fredag i alla fall, det känns bra. Den är i pdf format, det gillar vi. Skönt att slippa köpa alla böcker, d har man inte riktigt råd med om man säger så.. Men det är en rätt trist bok, den skulle kunna varit skriven på ett roligare sätt helt klart..

Imorgon kommer Kimmen hit vid 12 och så ska vi fixa det sista med Mimmis present och sen ska vi till Mimmi vid 15. Ska bli riktigt kul. Umgårs med dom bästa som finns :) Vi blir ett roligt gäng.


Nej dags att plugga vidare!


Just det, glöm inte att rösta på Scotts i dansbandskampen imorrn nu! Dom bara SKA till final!


Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman kul att du tittade in :-) japp vi är hemma hela jul förutom juldagen då vi alltid firar hos mamma och pappa men vi MÅSTE absolut höras när du kommer hem så vi kan träffas å ta en kopp av vad du nu dricker hihi har ni nån snö eller? här i Vedumlandet är det rena vinter landskapet såååå fint..



kramizz

2008-12-12 @ 17:37:59
URL: http://smks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0