Kryssning på blåsande hav

Nu är jag hemma från en kryssning på Ålands stormiga hav. Jag hade varit lite nervös inför kryssningen eftersom jag inte visste hur det verkligen skulle bli, men det blev bra. Åkte buss dit med Mimmi, Tess & Emma. Träffade även Elin som klev på i Strängnäs. Väl på terminal träffade vi Mia oxå. Tjejerna gick in och jag väntde på mina hyttdelare. Dom kom en stund senare. Anki, Kalle & Fia. Gick upp och träffade tjejerna igen och sen snackade vi bort tiden tills vi fick gå ombord. Båten skulle lämnat stadsträdgården 18.00 men fick inte åka ut förrän 20.15. Så vi hann lämna väskor, äta och gå en första sväng till taxfreen innan båten ens lämnat hamnen. Sen bytte vi om och sne gick jag till Mimmi och Tess. Sen upp till fun club och börja parta. Jag gjorde ju så klart bort mig inför en bartender.. Skulle beställa alkoholfria drinkar men jag sa 2 barnfria drinkar ha ha. Hittade en snygging i det andra bandet, Dreams som spelade oxå.
Jag, Elin & Anki partade på ganska bra. Tittade på Wallmans schlagerbar ihop med alla oxå. Riktigt bra va dom. Det måste ses, så duktiga verkligen :)
Barbados va bra som vanligt. Men efter Barbados slutat 02.15 så va vi trötta och hungriga så vi gick och åt lite och sen gick vi och la oss. Det va skönt. Jag va verkligen utsövd imorse när jag vaknade, trots att det stormade och gungade som fan ett tag. Idag har det inte hänt så mcket mer än att vi kollade på Dreams, Barbados och Wallmans schlagerbar igen. Sen av båten och hem. Alltid skönt att komma hem :)

Det blev en bra kryssning ändå. Trots att det kunde varit bättre mellan oss. Men jag vet ju varför det är som det är. Men det känns bättre :)

Måste tacka Kim som passade mina katter när jag va iväg. Tack så mycket raring :)

Kommentarer
Postat av: Kim!

Ingen fara raring! Kul att se/läsa att du har det roligt! Det var du värd! :*

2008-10-06 @ 20:33:43
URL: http://atjo.blogg.se/
Postat av: helena

jo, det är bara bra. numer förlovad, flyttat till lidköping.. just nu är ja lite trött men annars är allt superbra.

skönt å höra att du hade kul på kryssningen. =)

ljudböcker är bra om man inte kommer in i boken.

å ibland är det faktiskt lite svårt att koncentrera sig när man är på jobbet men annars är det superbra.

ja kan komma på mig själv att gå å tänka på annat samtidigt som ja lyssnar å då får man spola tillbax tills man känner igen sig men annars så.. =) du bor kvar i eskilstuna?

kram

2008-10-06 @ 21:31:58
URL: http://sandoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0