Positiv igen

Idag har jag faktiskt hunnit med mycket. Jag träffade min handledare imorse. Hon verkar optimistiskt inställd till att jag ska bli klar snart så det kändes skönt att höra. Fick lite tips på hur jag ska komma vidare och jag har faktiskt, hör och häpna redan skrivit en hel del så jag tror att det ska gå bra faktiskt :)
Sen har jag dammsugit hela lägenheten oxå, vilket behövdes eftersom det av någon konstig anledning blir kattsand överallt, väldigt snabbt ha ha..

Men nu ska jag ge mig ut på en promenad i solen tänkte jag. Jag måste ju packa klart ikväll. Vi åker ju faktiskt imorrn!! Jag kan inte fatta hur snabbt tiden har gått, när vi bestämde det här så var det knappt januari och det kändes som det skulle ta en evighet tills det blev 27-28/2.. Men nu är vi snart där..

Igår hände inte så mkt mer än att jag va och handlade med Mimmi, Tess och Pia. Så nu har jag mat ett bra tag fram över, det är bra det :)


Nej promenad va det :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, men det är bara att samla ihop sig och komma igen. :)



Lite skrämmande med alla bränder. :S

2009-02-26 @ 17:57:51
URL: http://tjockisresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0