"Scotts jobbar i grupp"

Shit vilken jäkla kväll det va igår. Så jäkla kul jag hade. Jag mötte Carro på stationen vid 16. Då gick vi och handlade och sen hem till mig för att börja laga mat. Taco paj var det som stod på menyn. Det tog en bra stund då en klant (jag) först glömde att sätta på ugnen ha ha. Men sen blev det mat. Det va riktigt gott, men lite nervös va man ju. Sen va det bara att gå in och sätta sig framför Tvn och förbereda sig för Melodifestivalen. Då blev det riktigt nervöst.. Sen drog allt igång.. Tycker faktiskt Petra Mede va bra, sen får resten av Sverige säga vad dom vill. Jag tyckte hon skötte det riktigt bra :) Nina tyckte jag va cool, Jonathan va väl rätt tråkigt, Shirley va en typisk Shirley låt men kanske inte jätte bra.. Sen kom dom jag väntat på i evigheter kändes det som.. SCOTTS Åhh shit, d va fjortis varning här i soffan kan jag lova er. Men det bjuder jag på. Shit va fina dom va och låten blir bättre och bättre ju mer man hör den ;) Sen skulle det ju ringa och röstas och jag och Carro ringde samtidigt och hade väl förväntat oss att höra det vanliga tråkiga: Melodi nummer fyra får alltså din röst bla bla bla.. Men istället får vi höra: Hej det är Scotts här. Kul att ni gillar vår låt. Ha ha då blev vi fjortisar på riktigt ha ha. Jag hade inte riktigt förväntat mig Henkes röst i örat liksom ha ha. Ja sen rullade ju festivalen vidare.. Emilia gillar jag sådär. Alcazar är skitbra men Caroline Af Ugglas?? Nä jag fattar inte varför det här skulle va så bra. Marie va helt okej :)
Sen blev man ju skit nervös igen. Men det gick ju bra som tur var :) Men sen när duellerna skulle läsas upp blev det ju nervöst. Total glädje när Scotts lästes upp först men sen insåg jag innerst inne att det va kört när Alcazar lästes upp. Kunde väl fått annat motstånd?? Aja andra chansen är inte fy skam det heller. Det är helt klart bättre än att åka ut. Sen förstår jag som sagt inte Caroline Af Ugglas men men.. Emilia är helt okej, mycket hellre hon till globen än Caroline Af Ugglas..

Ja jag fick ju massa sms under hela kvällen. Mest under Caroline Af Ugglas.. Det roligaste löd: Någon borde fylla i. Snälla snälla be henne sluta sjunga.. Fick flera liknande, alla var rörande överens att vi inte förstod hur folk röstade. Sen tänker ju folk verkligen på mig oxå.. Fick ett precis efter Scotts uppträdande: Lever du? Massa närbilder på Roberto :P
Ja d är väl ingen hemlighet vem jag tycker mest om i det bandet :P

Ja sen när melodifestivalen va slut så var vi inte ett dugg sugna på att gå och lägga oss så vi satt en stund vid datorn som faktiskt funkade helt okej.. Och nu funkar kanon.. Sen bestämde vi oss för att spela bondespelet men för det första va vi nog alldeles för trötta för det och sen bestämde sig mina katter för att vara med så dom slog undan spelpjäserna hela tiden ha ha..
Sen när vi äntligen gick och la oss runt 2 så kunde vi ju ändå inte sluta babbla, så klockan 4 tror jag d blev tyst här ha ha

Rubriken bygger på ett citat av mig.. Vi läste på svt.se/melodifestivalen om flugan på discokulan som skrev att en scott kommer aldrig ensam och då säger jag "Scotts jobbar i grupp". Så va det än va så sa jag det. Tolka det som ni vill gott folk!

Carro har åkt hem och jag ska nog titta lite på tv snart tror jag..

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för en toppen kväll. svin kul!

Dina katter snodde spelpjäserna också. xD hahahahaha. sjuuukt. xD

Vi gör om det andra chansen! :D

kram

2009-02-08 @ 19:24:24
URL: http://www.carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0