Varmt varmt

Jag är helt slut. Mimmi kanske har rätt, jag kanske borde göra en hälsoundersökning. Det är nog inte bra att må så här jämt tror jag. Är jämt slut efter jobbet och orkar knappt annat än sätta mig framför datan när jag kommer hem. Ska försöka komma ut och gå en sväng är ju hemskt varmt idag. Har kommit på att jag inte klarar värmen så bra. Så jag tycker den här sommaren har varit bra eftersom d inte har varit så varmt hade ju inte behövt regna så förjordat iofs. Men annars har temperaturerna varit bra. Så varmt som d är idag, då flter jag bort...

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe då får alla på mitt jobb kolla sig med för alla e helt slut efter jobbet ;) är nog bara vanligt att det är så ;)

2007-08-07 @ 11:48:44
URL: http://www.yours4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0