About me

Hittade den här i Jennys blogg!

Vad heter du: Jennika
Var bor du: Vedum

Trivs du där: Nja, inte direkt. Men det finns stora flyytplaner

Brukar du läsa horoskop: Ja då, ganska ofta

Har du körkort: Japp, sen 2 år tillbaka lite drygt.
Favoritdjur: Hundar helt klart
Festar du mycket: Inte direkt. Blir väl kanske nån gång i månaden om ens det
Sprit, cider, vin eller öl: Helst cider. Men allt utom öl går bra.
Brukar du bli för full: Om du frågar mina kompisar som brukar vara med på båtresorna så skulle svaret vara självklart JA!

Antal kuddar i sängen: 3 stora och en liten.  

Äger du ett busskort: Japp, fast jag åker mest tåg på det.

Vad åt du till frukost: 3 grova tekakor och drack mjölk till.
Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Att ta tag i skolan och börja träna ordentligt igen

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Jennika"
Antal timmar sömn inatt: 6 timmar, lite för lite men jag är hyfsatt pigg

Sov du ensam: Ja tyvärr

Din hobby: Jaga Barbados om du frågar mina föräldrar vad jag ska kalla det. Min definition är att jag åker och ser dom ofta. Det är min största hobby. Sen är det fotbollen och dragkampen oxå.
Vad är det för veckodag?: Tisdag

Vad åt du senast: Frukost
Vem fick du sms av senast: Anna, fast d såg jag inte förrns hon kom hit *haha*

Vem ringde dig senast: Ja du, kan d vart mamma?

Godaste ölen du druckit: Jag dricker bara öl när jag är så full så jag inte vet vad jag dricker längre...
Vilka hårfärger har du haft: Brunt & blondt.

Vad såg du senast på TV: Hmmm... Det minns jag inte
Vad läser du för bok just nu: Ingen just nu... Men jag ska få låna Martina Haags böcker av Mimmi snart...
Längd: 1,56

Skostorlek: 36-37. Beror lite på skor.

Hårfärg: Brunt med blonda slingor.
Är du kär i någon: Hmmm.. Ja det är jag väl...
Vad gör du om ett år: Går fortfarande på högskolan i Borås, bor i Borås ihop med Lillvor, har en trevlig pojkvän förhoppningsvis.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja i Borås.
Dricker du: Ja... Mest mjölk.

Vilken parfym använder du: För tillfället har jag tappat namnet...
Vilka skor använder du: Mina vinterstövlar som inte är d minsta varma...
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt & munkjacka.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Martina Haags böcker är såååååå braaaa !!!

2007-02-13 @ 09:15:14
URL: http://maliin.blogg.se
Postat av: Jenny

Din lista va också bra :D Synd bara att du flyttar åt "fel håll" om du flyttar till Borås ;)

2007-02-13 @ 11:23:19
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Mallan

Grymt. Då tycker jag du ska fortsätta göra allting som gör att du mår bra! Må så gott /Mallan

2007-02-13 @ 15:14:05
URL: http://maliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0