Allt handlar om sex

Ja det har jag lärt mig i helgen. Det är verkligen så har jag insett! Varenda låt handlar om sex om man ska tro Jenny vill säga och det gör ju jag. Men om man tänker efter är det verkligen så.

Jag hade en underbar nyår. Det var skitkul på Gamle Port, dit vi gick på nyårsafton. 2 dansgolv med lika bra musik på båda. Bäst va det såklart när Kom hem spelades. Vad jag och Jenny dansade då ha ha. Jag har nog aldrig blivit så glad över den låten förut ha ha.
Hotellet vi bodde på var jättefint. Inne i centralstationen ligger det, jättemysigt. Men sängarna va lite små och det var en jäkla grop i min så jag låg ju typ i Jennys säng. Som Jenny sa: "Dom här sängarna är gjorda för att ha sex i, man ska ju ligga på varandra".
Men nyår var helt klart värd allt!!! Jenny: Tack för allt! Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0