Grubblerier

Jag är ju en grubblare och jag tänker ganska mycket just nu faktiskt. Mer än vanligt. Antagligen är det för att det händer ganska mycket i mitt liv just nu. Flytten kommer att röra om mycket i mitt liv men jag hoppas att det kommer bli bra till slut. Jag behöver ha en förändring, mitt liv är ganska trist just nu. Sen behöver jag folk att umgås med och jag saknar verkligen Mimmi & Tessan när jag inte har dom nära. Sen att jag kommer närmare Stockholm gör inte saken sämre. Flyttar längre från Emelie men men, vi kommer ju ses ändå gumman :) Måste fixa inflyttningsfest snart! Kanske ska flytta först ha ha... Men d är snart, jag flyttar om lite mer än 2 veckor. Känns skitbra faktiskt. Jag måste härifrån....

Sen grubblar jag en del på varför jag grubblar och överanalyserar saker... Det är faktiskt ingen idé. Folk beter sig som dom gör utan att jag kan göra nåt åt det faktiskt. Vissa kommer jag aldrig begripa men då ska det väl vara så då...  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om du grubblar övar varför du grubblar så börjar du bli som regeringen...som utreder om och varför dom ska utreda...=P

2007-07-29 @ 23:10:20
URL: http://eemeliie.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja du kommer närmare Stockholm, det är braaaa :D Hihi! Allt kommer lösa sig till det bästa vännen, no doubts!
Vännen, har du lust att komma till mig o sova i Kisa sista helgen i september? You know, Motala, Kalmar?? :) Pleeeease?? :D
Puss puss

2007-07-30 @ 11:56:11
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Ickaa

Emelie: Ha ha det har du rätt i!
Jenny: Ja d kommer det :) Ja d skulle jag jättegärna göra. Grejen är att d är ladies night typ veckan innan och d va inte billigt. Sen måste jag höra med brudarna oxå. Ska kolla allt när jag flyttat. Puss!

2007-07-30 @ 13:53:59
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0