Åre :)

Då var man tillbaka i civilisationen igen ha ha. Nä men hemma i det vanliga tråkiga. Usch, jag vill tillbaka. Det va verkligen så underbart att komma bort från allt!! Få umgås med dom man trivs bäst med. Jag saknar alla redan. Som tur är bara 9 dagar kvar :)
Men åter till Åre resan. Det var verkligen kul. Lite segt att åka bil i sådär 8 timmar men lite får man ju stå ut med. På fredagen när vi kom upp va d dags för After Ski direkt. Vilket drag. Så jävla kul!!! Men så varmt d va och så trött jag va. Och det blev väl inte bättre av att en viss person sjöng sanningen ha ha... "Du och jag det kan aldrig gå"...
Sen efter After Skin fördrev vi tiden i Åre. Jag och Tessan åkte på arslet. Satan så kul d va :) Som vi skrattade och som folk glodde *asg* Sen satt vi inne på Max och sov ett tag ha ha... Dom spelade massa mysko musik där inne, typ Dumma Kalle m.m. *asg* Sen var det äntligen dags för kvällen. Så sletna vi va, men kul va d. Direkt efter spelningen drog vi tillbaka där vi sov. Så gott man sov.
På lördagen tog vi sovmorgon och sen åkte vi in till Åre. Gick i affärer och köpte lite saker. Jag fick min älg, han är döpt till Hubert. Sen blev d After Ski igen. Den här dan va vi där lite tidigare och satt och tjôtade lite. Fick reda på lite intressanta saker... Lika bra röj idag :) Sen gick vi med bort till det andra stället... Träffade söta barn :) Sen åkte vi tillbaka till Ålådalen och jag fick mig lite skönhetssömn. D va skönt. Sen tillbaka till Åre för sista spelningen denna helgen. Askul idag med :) Sen packade vi lite, eller ja jag vaktade grejer Tessan bärde... Sen stod vi utanför och tjôtade lite medan vi väntade på att Lager skulle hitta bussen eller nåt sånt... Wictor kom på att vi skulle flytta fram klockan en halvtimme nu och en halvtimme om en månad, dom gillar mjuka övergångar i Värmland... Ja hmmm... Peter berättade att hans finger höll på att ramla av ha ha... Tina tyckte han överdrev lite *asg*
Sen åkte vi och sov. På söndagen var det dags att åka hem igen. Vi åkte vi 12 och va väl hemma vid halv 12... D va skönt att ta det lugnt!

Och igår åkte jag hem igen. Buhuuuu....
Tack alla för en underbar helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0