Skön dag!

Idag har det vart en go dag. Har vart på praktik, alltid lika kul. Har gjort lite av det jag ska göra. Ska göra mer imorrn. Sen efter praktiken fördrev jag tiden lite med att gå till systemet, köpa present och läsa. Sen träffade jag Lina när hon slutade. Det va inte igår det... Vi fikade och sen gick vi ute i Vara lite, kul :) Inte lika skönt väder som igår iofs... Men hyfsatt skönt ändå... 

Nu måste jag snart gå och packa för imorrn bär det av mot Skåne :) Satan så kul d ska bli. Kul att umgås med Fia, hon och jag partar bäst!!! Och så får jag sällskap hem av Sara på söndag. Kul :) 

Alltså jag börjar tro på att det är sant. Min kropp är fan inte klok... Varför??? Jag kan inte va d, d blir bara ännu jobbigare än vad det är. Angelica kom med världens bästa förklaring om varför, det stämmer. Jag har oxå tänkt på det... Herregud säger jag bara. Kärlek är en konstig grej som borde utrotas  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0