Kreativitet

Då va skoldagen över. Vet, jag va inte här många timmar ha ha. Tåget går hem vid 12. Ska försöka få i mig nåt att äta innan det oxå, är ganska hungrig. Men det blir nog mackorna jag har med mig. Får laga till nåt när jag kommer hem. Har massa att göra när jag kommer hem. Mitt rum måste städas, det ser ut som fan. Det är grusigt och dammigt så det får bli prio ett. Sen är d endel annat att göra oxå... Ska nog kunna sysselsätta mig hela kvällen ha ha... Känner mig kreativ idag så jag hoppas det håller i sig tills jag kommer hem. Blir nog ingen fotboll för mig i kväll som jag tänkt, kolla på alltså... Men jag struntar nog i det. Gör bättre nytta hemma känner jag. Imorrn ska jag jobba, måste kolla upp med pengarna oxå. Jag behöver verkligen dom pengarna, jobbigt när d blir fel känner jag. Får ta tag i det där imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0