Matchen

Ja då va d redan onsdag då. Dagarna springer ju fram och jag fattar inte hur jag ska hinna med allt känner jag. Ikväll måste jag ta tag i den individuella inlämningen. Ska iofs dömma fotboll, men det tar ju bara 1 timme så. Hoppas jag slipper gå till skolan imorrn med så hinner jag skriva klart den då. Den ska ju in på fredag... Hoppas på att vi kan skriva klart det vi ska skriva till yrkesrollen idag. Tror det, det bore inte ta alltför lång tid...

Igår spelade vi ju match. Det gick väl sådär. Blev 1-1 så vi har inte förlorat än :) Det känns ju bra i alla fall. Å andra sidan har vi bara vunnit en match. Men men det kommer väl! Jag fick spela högerytter. Det va nog första gången och enda oxå hoppas jag. Det gick inte alls så bra. Spelade en halvlek, sen gav hälsenan upp. När jag får sommarlov ska jag ringa till vårdcentralen. Den måste bli bättre alltså, jag blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0