Tjejsnack om Sömn

  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova? Oftast sover jag bra. Dock inte den senaste tiden på grund av den jävla hostan. Om jag inte kan somna brukar jag försöka läsa lite lite eller lösa korsord.
  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg? Jag behöver mina 8 timmars sömn för att funka. Så jag försöker att sova minst det. Klart att det blir lite mer på helgerna ;)
  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg? Det är så olika eftersom jag inte har skola varje vardag. Men har jag skola brukar jag gå upp vid 7. Annars blir det väl runt 10. Helgerna är så varierande beroende vad som händer och sker. Jag är ganska kvällstrött så runt halv 11 brukar det bli att jag lägger mig. Och helgerna varierar som sagt där med.
  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen? Jag snarkar bara när jag är förkyld. Jag vet att jag snackade i sömnen när jag var yngre men det är ingen som sagt nåt om det på länge så jag gör väl inte det längre.
  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka? Ja alldeles ensam sover jag. Men jag trivs med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0