Hälsoläget

Idag är det betydligt bättre med min hälsa, det är ju alltså inte bra men mycket bättre än vad det va igår i alla fall. Är inte lika förkyld och lär inte ha nån feber, tillskillnad från igår. Jag har till och med orkar diska lite av disken faktiskt. För det orkade jag ju verkligen inte igår. Igår orkade jag sitta i soffan med datorn i knät eller med ett korsord. Korsord är väldigt bra när man är sjuk, tackade Mimmi för att hon en gång övertalade mig att jag faktiskt visst kan lösa korsord. Så köpte jag ju 2 korsordstidningar i lördags som kom väldigt bra tillpass igår. Ska fortsätta lite idag med.
Sen kommer ju Fia ikväll. Men det blir lugnt idag kan jag lova. Imorrn med, jag vill bli frisk och orka göra saker nu när hon kommer hit! Är ju inte så kul att sitta instängd i en lägenhet direkt med sjuka mig. Men jag blir nog bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0