Öppen bok kontra papp påse

Idag skulle ju jag plugga och hur gick det med det då? Ja som vanligt så klart, jag har suttit lite nu. Har väl fått ihop lite kanske, men det är skitsvårt. Men eftersom det är ett utkast jag ska skriva nu så behöver det ju inte va perfekt. Men jag ska nog få ihop lite imorrn... Det står en hel del intressant i boken jag har fått tag i! Men får nog ta tag i det imorrn... Åker ju till Gävle imorrn oxå, måste ju packa till det...

Ni som läser min blogg vet att jag har klagat på att det går att läsa mig som en öppen bok om jag har känslor för nån. Idag sa en klok person till mig att det är bättre att visa sina känslor än att ha en papp påse på huvudet. Det kändes så skönt, även om det är jobbigt att d ågr att se vad jag känner så är det klart det är bra att jag inte stänger in mina känslor. Va så skönt att få prata av sig lite. Tar verkligen tag i problemen nu. Jag försöker verkligen och hoppas att det ska gå bra. Jag vill inte förlora nån.
Ska bli skönt att umgås med de bästa i helgen!

Nej dags att sova kanske och se till att man får nåt gjort istället innan man åker mot Norrland ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha fan vad illa!! Kollade A/A-hemsidan om dom lagt upp bilder från i fredags, och då är det bilder från nån annan spelning! Dom har lixom fel kläder på sig och står på fel ställen! Illa illa illa...

2007-10-19 @ 00:19:22
URL: http://eemeliie.blogg.se
Postat av: Ickaa

Emelie: Ha ha ja jag va inne och kollade nu, det är ju inte fårn den spelningen ha ha... Tokigt!

2007-10-19 @ 09:54:59
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0