Tvivel

Då va skolveckan över för den här veckan då :) Skönt det. Imorrn är det skrivdag så ska väl försöka få ihop min matematikberättelse. Men det ska nog gå bra hoppas jag. Nu är jag ganska trött så jag tror jag gör det imorgon faktiskt... Kanske börjar lite ikväll om jag orkar. Tror det blir ganska lugnt ikväll. Orkar inte göra så mycket när man har varit i skolan en hel dag.

Måste packa imorrn med :) Jag tycker inte om att packa men det betyder ju att jag snart får åka :) Det ska bli så kul att komma bort lite och göra nåt kul. Kul att träffa Fia oxå :)

Vad är det som gör att jag alltid tvivlar på mig själv?
Säg att det blev rätt den här gången, jag vill så gärna att det ska bli bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0