Plugg och tvingat julklappsköp

Insåg nu att jag nog va lite väl bitter igår, va tvingen att nämna det i 2 inlägg ha ha. Eller så var jag allmänt förvirrad bara, det kan ha varit det oxå. Det är ju ingen ovanlighet i såfal ;)

Idag ska jag plugga och gå ner på stan för jag lovade pappa att fixa en julklapp till mamma igår. Försökte så gott det gick att förklara för honom att han förstörde min julklapp som jag fixat till båda men det verkade han strunta i.. Det blir nog bra ändå hoppas jag. Dom brukar bli glada för det mesta..

Ikväll blir det dansbandskampensfinal på Tv. Ska bli kul, men riktigt nervöst. Och om jag är nervös förstår jag hur banden själva har det. Men jag ska ringa som en dåre såklart. På vilka tror jag alla vid det här laget har fattat ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0