Tjejsnack om Astrid Lindgren

  • Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer? Jag har nog läst och sett det mesta tror jag.
  • Vilken/vilka favoriter har du? Pippi har alltid varit en favorit och även Saltkråkan. Men gillar även Bröderna Lejonhjärta och Ronja. Ja jag gillar nog allihop :)
  • Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med? Det är nog ingen av dom som jag tycker sådär jätte illa om. Men Karlsson på Taket är ju inte så snäll..
     
  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik? Oj svårt ju. Lite Lisabeth kanske...
  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför? Jag skulle nog vilja vara Ronja. Gillar hennes perosnlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0