Tvätten

Jag skulle gått upp imorse och simmat men när jag vaknade halv 6 kände jag att mitt öga inte skulle palla. Nu är ögat lite bättre. dessutom va jag trött oxå så klart, men nu är jag pigg. Har börjat tvätta och har städat hela lägenheten. Ska till skolan en sväng sen, till studenthälsan. Ska hinna äta oxå.. Men känns skönt med en helstädad lägenhet.

Sitter just nu och kollar på inspelningar med Barbados som Fia bränt över på DVD till mig. Så jäkla kul att ha. Finns en del som jag inte ens sett faktiskt. Igår när jag satt och titta fick jag ett positivt besked. Det kändes skönt att veta, jag har glömt honom. Jag sket fullständigt i att han syntes i ett av programmen. Det finns bara en i mitt hjärta och det är min pojkvän :)

Nej nu är det dags att gå ner till tvättstugan snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0