Handboll, lammkött och övertrötthet

Igår skulle jag titta på handbollsmatchen på Tv. Precis innan första halvlek va slut så ringde anna. Så vi såg handbollen ihop ha ha. "Ut med tysken" va Annas ständiga replik ha ha. Hon tyckte även man skulle börja skjuta dom som blev skadade ha ha. Om dom va tyskar alltså. Anna hade lite aggritioner som behövde ut. Tur att det inte bara är jag som är hetlevrad när det gäller idrott. Så hade vi ju "hela världens lilla vän"  oxå ha ha. Det är Kim Andersson det! Sen gick ju inte själva matchen så bra iofs. Jävla skit! Det blev stryk med två bollar och semifinal platsen försvann :( Men tycker dom har vart duktiga ändå faktiskt :)

Det har hänt nåt allvarligt med mig för övrigt, från att ha fallit för som min kompis så fint uttryckte det, gamla gubbar så har jag numera övergått till lammkött och helst ska dom va födda 1988. Vet inte vad som har hänt alltså... Det är ju framförallt en 88 jag tänker på ;)

Just nu håller jag på och tvättar. Roligare kan man ju faktiskt ha för sig en fredagmorgon när man är ledig. Jag skulle ha föredragit att sova faktiskt. Jag kommer va olidlig ikväll. Jag kommer skratta mer än vanligt om det nu går och jag kommer ha sån överskottsenergi så det inte finns. Så övertrött kommer jag bli. Ingen alkohol för mig ikväll, d kommer knappast behövas jag kommer beta mig som om jag är dyngrak i alla fall ha ha.
Nu ska jag nog ner och byta tvätt. 8.45 ska jag vara på vårdcentralen för att ta  prover. Usch! Återkommer om det tror jag allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0