Lärare i Sommar med Ernst

Nu sitter jag och kollar reprisen av sommar med Ernst. Det finns faktiskt en anledning till att jag tittar, för jag brukar inte titta på Ernst. Fick genom Fecebook reda på att min gamla svenskalärare från gymnasiet varit med i programmet i veckan och så fick jag reda på att det gick i repris och då va jag ju såklart tvungen att titta. Vi va hemma hos Charlotte i gymnasiet så jag känner ju igen mig oxå. Va kul och återse henne, tror inte jag har sett henne sen studenten så. Hon är sig lik kan jag säga. Och fint får dom ju i trädgården oxå :)

Om en timme är det dags att bege sig till jobbet igen. Men imorgon är jag ledig och då får jag ju besök av mamma och pappa. Det ska bli trevligt det. Får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0