Huvudvärk, sommarjobb och hockey

Känns som jag varit vaken i en evighet nu. Vaknade med världens huvudvärk som nu efter 2 koppar kaffe, en huvudvärkstablett och en promenad är lite bättre i alla fall. Men inte helt borta, och jag vet den blir antagligen inte bättre av att jag sitter här. Ska snart gå och möta Kim vid tåget, eller ja om en timme. Sen ska vi plugga :) Kul att göra det ihop med nån i alla fall :) Vi är ju så sega med att komma igång med det där...

Har varit på mitt sommarjobb och kollat idag. Kommer få jobb det kunde dom lova mig :) Känns riktigt bra det, då behöver jag inte gå runt och tänka på det mer. Ska bara fixa några saker och skicka till chefen där, men det tar jag tag i efter påsk. Nu är dom jag ska ha tag i säkert inte på jobbet ändå. Men jag överlever i sommar med verkar det som :)

Ikväll är det säsongens viktigaste hockeymatch. Ikväll bara måste Frölunda vinna annars är säsongen slut... Och det vill vi ju inte! Men det är ju i Frölundaborg och jag tror faktiskt dom fixar det :) Då är det i alla fall en match kvar. Dom har ju inte lyckats vinna i Karlstad innan i den här matchserien, men kommit närmare för varje gång.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att du fått somarjobb :) Alltid en tung sten det där.

2008-03-20 @ 15:10:53
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0