Helgen

Så va det söndag, vilket jag hade hela dan igår ha ha.. Va helt övertygad om att det va söndag då ;). Igår fixade Markus och Lambi min bil. Så nu fungerar den igen :) Just nu har Tess lånat den...
Så va jag på stan med Elin, Mimmi och Emma. Kikade runt lite och blev förföljda av en av de manliga hallåorna på Tv4. Vart vi än va, så va han och hans kompis. Sen gick jag hem för att kolla på fotboll: Elfsborg-Helsingborg. Som tur va vann mitt lag (Elfsborg) tillslut :) Efter det cyklade jag till Mimmi och kollade på Sveriges inledningsmatch i hockey-VM. Snacka om målrik match. Som tur va vann ju Sverige tillslut med 6-5 :) .
Idag har jag handlat mat för mina sista pengar typ ha ha. Men jag överlever, nu har jag ju mat. Jag vet att jag måste bli mer ekonomisk.. Jag jobbar på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0