Sport filosofi

Så va hockeyn igång. Än känner jag mig inte trött.. Ska dricka mer kaffe tror jag, känner mig redan piggare faktiskt. Tycker iofs det här är en korkad tid att spela hockey på, men dom är ju på andra sidan jorden så klockan är ju inte mitt i natten där. Och hockey är ju alltid kul, såklart jag är vaken och tittar ;) Sport är alltid kul. Jag är ju en sport-fåne så ;) Snart är det fotbolls-EM. Ska bli kul att se. Då kommer jag sitta framför Tv:n en hel del har jag en känsla av.. Inte bara under Sveriges matcher antar jag. Fotboll är kul, vem som än spelar ;)
På tal om fotboll, imorrn är det en intressant match i Allsvenskan. Elfsborg - IFK Göteborg. Må bästa lag vinna (dvs. Elfsborg;)) Min mamma är ju IFK:are så det är lite krig hemma när dom spelar. Men det är bara kul ha ha. Jag vill gå på Allsvensk fotboll, hoppas det blir i höst. Jag och Kim har pratat om det. Det vore skitkul ;)

Nej nu ska jag titta på matchen ordentligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0