Bättre

Idag mår jag bättre i alla fall. Har varit på stan och fikat och sen träffade jag på Mimmi, Tess och Pia så då gick jag på stan med dom en stund. Skönt att komma ut när mna inte har varit ute på några dagar. Imorrn ska jag koncentrera mig på att skriva mitt arbete så att det blir klart nån gång. Ska försöka komma en bra bit, är taggad för det nu i alla fall :)
Sen ska gamla lägenheten städas den här veckan oxå.. Mimmi har lovat att hjälpa mig så det ska nog gå bra hoppas jag.. Ska ta det på tisdag tror jag.. Imorrn ska det skrivas i alla fall :)

Resten av kvällen händer det inte så mkt. Ska ta det lugnt, som jag inte gjort det hela helgen liksom ha ha..


Kommentarer
Postat av: Emelie

När man gått till nytt inlägg får du ändra redigerare, det står nedanför rutan man skriver i. sen kan du klistra in koden. =)

2008-11-10 @ 14:19:57
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0