Fungerar igen :)

Nu fungerar mitt intternet igen :) När jag kom hem igår eftermiddag så fungerade inte internet. Jag kan få panik för mindre ha ha. Han på bredabandsbolaget ptod att det va min dator det va fel på.. Så jag va på onoff idag, men det är inget fel på datorn. Sen testade jag om internet fungerade på skolan i min dator, vilket gick utämärkt. Så jag ringde bredabandsbolaget igen och den här gången kunde dom lösa problemet. Fattar inte varför det inte gick att fixa igår. Men nu är jag glad igen. Konstigt att man är så beroende egentligen, men d är liksom det jag gör när jag inte har nåt annat att göra..

Träffade Kim förut oxå :) Va ett tag sen nu.. Men vi ska ses nästa vecka igen och fixa present till Mimmi. Hon fyller ju år snart ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0