Lördagskvälls tjôt

Jobbet gick bra. Lite segt bara, inte mycket alls att göra vilket är riktigt trist. Tiden går så jäkla sakta då. Fick se lite av dansbandskampen. Hann hem och se när Christer Björkman erbjöd Scotts att va med i Melodifestivalen :) Kul för dom tycker jag :) Och så klart gick dom vidare oxå. Hamnar inte dom och Larz Kristerz i final så har svenska folket slagit i huvudet. Larz Kristerz gör ju mig det samma. Men jag tycker Scotts är bra. Dom är precis min typ av musik. Har sett dom nån gång, kommer tyvärr inte ihåg så mkt för det råkade vara min sista spelning med Patrik i Date så jag fokuserade på det då men jag minns att det va Scotts dom spelade nonstop med i alla fall ha ha. Men nån gång kanske man får chansen att se dom...

Nej nu är det nog dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0